De medewerkers van Holland Nautic (Lowrance) en de prostaffers wensen jullie veel plezier op deze HelpDesk

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

De medewerkers van Holland Nautic (Lowrance) en de prostaffers wensen jullie veel plezier op deze HelpDesk
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie kan mij helpen met update van hds 5x!!

2 plaatsers

Ga naar beneden

Wie kan mij helpen met update van hds 5x!! Empty Wie kan mij helpen met update van hds 5x!!

Bericht van rambox do 10 maa - 7:01

Hallo allemaal,

Wie kan mijn helpen met het updaten van mij hds 5x!!

Ik heb gelezen dat je alleen maar via een andere hds unit waar een geheugenkaart in zit aangekoppeld via de ether netwerk kan.

Ik heb wel de nieuwe firmware 3.5 op en sd kaartje gezet maar verder heb ik dus hulp nodig van iemand!

Het zou fijn zijn als ik dus ff aan iemands hds unit aangekoppel worden die dus ook een ethernet kabeltje heeft.

Ik woon in zoetermeer!Wie woon ook in zoetermeer of in de buurt er van.

Groetjes,remko

rambox

Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 10-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie kan mij helpen met update van hds 5x!! Empty Re: Wie kan mij helpen met update van hds 5x!!

Bericht van sieb hillenga do 10 maa - 7:38

rambox schreef:Hallo allemaal,

Wie kan mijn helpen met het updaten van mij hds 5x!!

Ik heb gelezen dat je alleen maar via een andere hds unit waar een geheugenkaart in zit aangekoppeld via de ether netwerk kan.

Ik heb wel de nieuwe firmware 3.5 op en sd kaartje gezet maar verder heb ik dus hulp nodig van iemand!

Het zou fijn zijn als ik dus ff aan iemands hds unit aangekoppel worden die dus ook een ethernet kabeltje heeft.

Ik woon in zoetermeer!Wie woon ook in zoetermeer of in de buurt er van.

Groetjes,remko



hallo Remko,

waarom ga je niet naar de leverancier waar je hem hebt gekocht, die zal dat toch wel kunnen doen.

lijkt mij toch gewoon service, en je hebt toch 2 jaar garantie.

sieb
sieb hillenga
sieb hillenga
Qualified HelpDesk Member Gold
Qualified HelpDesk Member Gold

Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 07-02-10
Leeftijd : 61
Woonplaats : westerlee groningen

http://eemsvisser.mijnalbums.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum