De medewerkers van Holland Nautic (Lowrance) en de prostaffers wensen jullie veel plezier op deze HelpDesk

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

De medewerkers van Holland Nautic (Lowrance) en de prostaffers wensen jullie veel plezier op deze HelpDesk
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Lowranche lcx 20 c raakt steeds de diepte kwijt

2 plaatsers

Ga naar beneden

Lowranche lcx 20 c raakt steeds de diepte kwijt Empty Lowranche lcx 20 c raakt steeds de diepte kwijt

Bericht van Dartmen zo 24 jan - 3:36

Nadat ik op bovestaand apparaat de nieuwste update gezet heb (ik moest dat doen op mijn waypoints over te kunnen zetten).
Raakt hij regelmatig de diepte kwijt vooral bij steile taluds als de bodem lak is werkt hij wel goed. het ligt niet aan de trancducer want als ik mijn x 135 aansluit werkt die wel perfect.
Dit is nu al de tweede meter die de zelfde problemen geeft hoe krijg ik er een oudere software versie op volgens mij is dan het problleem opgelost.


Laatst aangepast door Dartmen op ma 8 feb - 8:09; in totaal 1 keer bewerkt

Dartmen
Bronze member
Bronze member

Aantal berichten : 14
Registratiedatum : 24-01-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lowranche lcx 20 c raakt steeds de diepte kwijt Empty Re: Lowranche lcx 20 c raakt steeds de diepte kwijt

Bericht van Danny Geysen zo 24 jan - 4:10

Dartmen,

Welke versie had je vroeger en welke heb je nu?
Danny Geysen
Danny Geysen
Lowrancedokter
Lowrancedokter

Aantal berichten : 1288
Registratiedatum : 01-12-08
Woonplaats : Wommelgem (B)

Terug naar boven Ga naar beneden

Lowranche lcx 20 c raakt steeds de diepte kwijt Empty Re: Lowranche lcx 20 c raakt steeds de diepte kwijt

Bericht van Dartmen zo 24 jan - 4:51

[quote="Danny Geysen"]Dartmen,

Welke versie had je vroeger en welke heb je nu?[/quote
Ik heb nu 1.8.0 en ik had de 1.7.0.
Ik heb al meer proplemen gehad met dit toestel de vorige die ik had had hetzelfde probleem ik kreeg een nieuwe voor garantie terug.
Die was ook geregeld de diepte kwijt naar de update. ik had met de vorige niet in de gaten dat het naar de update kwam maar het is echt zo.
Voor de update deed hij het wel goed alleen kon ik niet mijn oude waypoints over zetten.

Dartmen
Bronze member
Bronze member

Aantal berichten : 14
Registratiedatum : 24-01-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lowranche lcx 20 c raakt steeds de diepte kwijt Empty Re: Lowranche lcx 20 c raakt steeds de diepte kwijt

Bericht van Danny Geysen zo 24 jan - 6:01

De eenvoudigste en meest veilige manier is terug gaan naar je dealer en vragen om de vorige versie terug te installeren.

Anders een mailtje naar Simnav en vragen om je versie 1.7.0 te bezorgen.
Danny Geysen
Danny Geysen
Lowrancedokter
Lowrancedokter

Aantal berichten : 1288
Registratiedatum : 01-12-08
Woonplaats : Wommelgem (B)

Terug naar boven Ga naar beneden

Lowranche lcx 20 c raakt steeds de diepte kwijt Empty Re: Lowranche lcx 20 c raakt steeds de diepte kwijt

Bericht van Dartmen ma 25 jan - 9:54

Danny Geysen schreef:De eenvoudigste en meest veilige manier is terug gaan naar je dealer en vragen om de vorige versie terug te installeren.

Anders een mailtje naar Simnav en vragen om je versie 1.7.0 te bezorgen.
Inmiddels gemaild naar simnav of dat die de oudere versie kunnen mailen even afwachten maar.
Vind het wel vreemd dat de nieuwere software niet goed getest word alvorens het op de site komt.

Dartmen
Bronze member
Bronze member

Aantal berichten : 14
Registratiedatum : 24-01-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lowranche lcx 20 c raakt steeds de diepte kwijt Empty Re: Lowranche lcx 20 c raakt steeds de diepte kwijt

Bericht van Danny Geysen ma 25 jan - 10:40

Dartmen schreef:
Vind het wel vreemd dat de nieuwere software niet goed getest word alvorens het op de site komt.

De versie 1.8.0 dateert ondertussen ook weeral van enkele jaren geleden, van 29/12/06 om exact te zijn.
Ik heb het Internet ook afgeschuimd naar gelijkaardige meldingen zoals die van u, maar ik heb er helaas geen enkele kunnen vinden. Mocht deze versie echt 1.8.0 'slecht' geweest zijn, had ik zeker berichten gevonden ...
Danny Geysen
Danny Geysen
Lowrancedokter
Lowrancedokter

Aantal berichten : 1288
Registratiedatum : 01-12-08
Woonplaats : Wommelgem (B)

Terug naar boven Ga naar beneden

Lowranche lcx 20 c raakt steeds de diepte kwijt Empty Re: Lowranche lcx 20 c raakt steeds de diepte kwijt

Bericht van Dartmen ma 25 jan - 10:46

Danny Geysen schreef:
Vind het wel vreemd dat de nieuwere software niet goed getest word alvorens het op de site komt.[/quote]

De versie 1.8.0 dateert ondertussen ook weeral van enkele jaren geleden, van 29/12/06 om exact te zijn.
Ik heb het Internet ook afgeschuimd naar gelijkaardige meldingen zoals die van u, maar ik heb er helaas geen enkele kunnen vinden. Mocht deze versie echt 1.8.0 'slecht' geweest zijn, had ik zeker berichten gevonden ...[/quote]
zou er nog een andere reden kunnen zijn misschien?
Maar nogmaals dit is nu al de tweede meter met hetzelfde probleem .
Ik heb op dezelfde trancducer en kabels een lcx 25 c van J.Boone te leen gehad en die werkte wel perfect.
Ik krijg alleen problemen met het snel wisselen van de diepte bij vlakke bodem is er geen probleem.

Dartmen
Bronze member
Bronze member

Aantal berichten : 14
Registratiedatum : 24-01-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lowranche lcx 20 c raakt steeds de diepte kwijt Empty Re: Lowranche lcx 20 c raakt steeds de diepte kwijt

Bericht van Dartmen di 2 feb - 8:34

Het probleem is opgelost ik heb de oudere software versie er terug opgezet wekt nu wel goed deze heb ik gekregen van simnav
Mijn diepte meter blijft nu wel de dieptes aangeven ook bij snel wisselen van dieptes geen enkel probleem meer

Dartmen
Bronze member
Bronze member

Aantal berichten : 14
Registratiedatum : 24-01-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lowranche lcx 20 c raakt steeds de diepte kwijt Empty Re: Lowranche lcx 20 c raakt steeds de diepte kwijt

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum