De medewerkers van Holland Nautic (Lowrance) en de prostaffers wensen jullie veel plezier op deze HelpDesk

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

De medewerkers van Holland Nautic (Lowrance) en de prostaffers wensen jullie veel plezier op deze HelpDesk
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

transducer stuk

2 plaatsers

Ga naar beneden

transducer stuk Empty transducer stuk

Bericht van meindert kap ma 9 nov - 7:31

Hai

Heb al jaren een 112 c ik kan er goed mee uit de voeten maar de laatste week krijg niet meer de juiste dingen op mijn scherm wat ik wil
heb geen ruis kan ook niet meer goed instellen en een slecht signal van de bodem en een totaal wit scherm ik denk zelf transducer stuk.

Zitten wat krassen op de onderkant 8 jaar oud zeer intensief gebruik 2 dagen per week vissen.
Kan dit de oorzaak zijn en zo ja welke tranducer moet ik dan hebben er zijn er een aantal verschillende.

Thanks and tight lines

meindert kap

Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 23-05-09

Terug naar boven Ga naar beneden

transducer stuk Empty Re: transducer stuk

Bericht van Danny Geysen ma 9 nov - 10:32

Meindert,

Als het toestel via de simulator nog wel alles goed weergeeft, is het inderdaad waarschijnlijk de transducer of transducerkabel, die het begeven heeft. Misschien kan je van een visvriend of collega wel even een transducer lenen om dit uit te testen.

Volgende transducers zijn meest aangewezen voor een 112c:

200 khz transducer
HST-WSBLPart #106-72
Transom-mount, skimmer with built-in temperature sensor. (20 ft cable)
HS-WSBLPart #106-71
Transom-mount, skimmer transducer. (20 ft cable)

PS: Misschien kan je ook eerst de onderkant eens reinigen met een lauw sopje en een afwasmiddel. En een beetje glad schuren met een fijn schuurpapiertje. Je weet maar nooit ...

Danny Geysen
Danny Geysen
Lowrancedokter
Lowrancedokter

Aantal berichten : 1288
Registratiedatum : 01-12-08
Woonplaats : Wommelgem (B)

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum