De medewerkers van Holland Nautic (Lowrance) en de prostaffers wensen jullie veel plezier op deze HelpDesk

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

De medewerkers van Holland Nautic (Lowrance) en de prostaffers wensen jullie veel plezier op deze HelpDesk
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Lowrance X510C

Ga naar beneden

Lowrance X510C Empty Lowrance X510C

Bericht van Henk wo 13 mei - 8:37

Hoi Frenk,

Naar aanleiding van jouw antwoord op mijn vraag van 6 mei:
De watertemperatuur en meters zijn terug. Makkelijk als je iets kan vragen. Goeie service van Lowrance!
Om je niet teveel lastig te vallen, heb ik eerst bijna alle vragen en antwoorden die op de site staan, gelezen.

*Bij onderwerp 'diepte kwijt' was het bij mij ook zo op de meter. Bij mij bleef hij hangen op 1.70m. Omdat ik dikwijls in geulen van 10-15 meter vaar en even later op platen van 0,5 - 1,5 meter: zou dat misschien die storing kunnen veroorzaken? Ik las 'de LCX19 is een krachtig toestel', is de X510C dat soms ook? En is hij wel bedoeld voor ondieptes? Want op mijn dieptebalk is mijn laagste diepte twee meter.
Is voor deze diepte de 50 KhZ beter dan de 200 KhZ want beide zitten op de X510C, heb ik begrepen. En jij had ergens gezegd, dat de 50 KhZ beter is voor de zoute plas(ik vis altijd op de Oosterschelde)?

*En wat het zwemblaasverhaal betreft: kun je op de X510C echt de vissen zien zonder dat je er een ander apparaat bij hoeft aan te sluiten? En als dit zo is, hoe moet ik hem dan instellen?

Ik ben benieuwd naar je antwoorden.
Met vriendelijke groet,

Henk

Henk

Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 04-05-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum